Kundeansvarlig

Søknadsfrist utgått!

Vi søker erfaren Kundeansvarlig i 100% stilling

Arbeidsoppgaver

Ansvar for å sørge for rett kvalitet og rett bruk av tid på de kunder en har fått ansvaret for. Sørge at interne prosedyrer for kvalitetsoppfølgning blir fulgt til enhver tid. Deriblant gjennomføre tilstandsrapporter via bedriftens system for kvalitetsoppfølgning.

Kvalifikasjoner og personlige egenskaper

Vi vektlegger fleksibilitet, omgjengelighet, godt humør og evne til å stå på når det er behov. Det stilles krav om relevant ledererfaring og erfaring fra moderne renhold. Fagbrev og sertifisering innen NS Insta 800 vil bli vektlagt. Du bør ha evne til å motivere andre og være tålmodig og hensynsfull.

Stillingen fordrer gode norskkunnskaper, gode datakunnskap og bilsertifikat B.

Vi tilbyr

Vi tilbyr en utfordrende jobb i et spennende bransje med hyggelige kollegaer, til konkurransedyktige betingelser.